مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 21:452023-02-08سياسي

فجر 44 | روزی که آیت الله خادمی در برابر کمونیست ها ایستاد


روایت بهمن 1357 روایت روزهای آمیخته با اشک و لبخند است، روزهایی که مردم به امید دیدار «روح الله» تا پای جان ایستادند و با ایستادگی خود اتفاقات درخشانی را در تاریخ رقم زدند و در ادامه سلسله روایت های بهمن 1357 به روز نوزدهم رسیده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پس از چند روز دلتنگی دیدن تصاویر مدرسه علوی هم جوابگو نیست و باید هرچه زودتر خودم را به تهران برسانم.

ساعت 9 بود که با قرار عاشقی رسیدم و هنوز هم شاهد همان جمعیت پرشور روز اول بودم؛ چند دقیقه مانده به10 که همهمه ای بر حیاط مدرسه حاکم می شود و دقایقی بعد هزاران تن از پرسنل نیروی هوایی  زمینی ارتش و همافران با لباس و یونیفورم نظامی به مدرسه علوی می آیند.

این لحظات، از آن وقت هایی است که از هیجان لرزه بر انسان می اندازد؛ جمعیت چشمگیر همافران با رژه نظامی با امام(ره) بیعت می کنند و عکاسان حاضر در صحنه، تصاویری از حضور پرسنل نظامی در کنار امام(ره) تهیه و بلافاصله درروزنامه ها منتشر می کنند هرچند حتی تصاویر این اقدام پرشور نیز واکنش های بسیاری در میان مردم ، نظامیان، عناصر رژیم پهلوی و.

روبرو شد.

سخنان امام(ره) آغاز می شود: درود بر شما که قدر نعمت خدا را دانستید و به دامن قرآن پیوستید؛ من امیدوارم سایر افرادی که در خدمت هستند آن ها هم وظیفه خودشان را بفهمند و به ملت بپیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر 44 | روزی که آیت الله خادمی در برابر کمونیست ها ایستاد

فجر 44 | روزی که آیت الله خادمی در برابر کمونیست ها ایستاد